Perşembe, Ekim 11

Acemi Cadı: Asosyaldim


Bir zamanlar asosyaldim.

“Acemi Cadı” ile yıldızı parlayan Merve Boluğur, bu dizinin sona ermesinden sonra gözünü sunuculuğa dikti.

"Acemi Cadı" ile yıldızı parlayan Merve Boluğur, bu dizinin sona ermesinden sonra gözünü sunuculuğa dikti. "Bundan sonraki işimin beni bir adım daha ileri götürmesi gerek" diyen genç oyuncu, dizi çekimleri nedeniyle bir dönem asosyalleştiğini, ama artık hayatının normale döndüğünü de sözlerine ekledi.

"Acemi Cadı" ile tanıdık sizi. Daha önce nerelerdeydiniz?

- İki filmde oynadım; "Keloğlan Kara Prense Karşı" ve "Gomeda"... Ama beni genellikle Cornetto reklamlarından hatırlarlar. Bu reklam benim için iyi bir başlangıç oldu. "Acemi Cadı" içinse ilk deneyimim diyebilirim.


"Çocukların sanatçısı" etiketi, kariyer planlarınıza sekte vurmuyor mu?

- Çocukların sevgilisi olmak çok güzel bir şey... Açıkçası, korkmak yerine mutluluk duyuyorum ben. İleride ne olacak ben de bilmiyorum. Çok farklı karakterlerle insanların karşısına çıkabilirim.

Yine filmde oynayacak mısınız, teklifler var mı?

- Teklifler geliyor elbette. Benim daha çok sunuculuk gibi bir hayalim var aslında. Bu konuda da birkaç teklif aldım, henüz kesin karar vermedim. Bundan sonraki işim, beni bir adım daha ileriye götürsün istiyorum. Dolayısıyla daha dikkatli adım atmaya çalışıyorum.

En çok hangi rolde oynamayı isterdiniz?

- "Acemi Cadı"da Ayşegül erkek kılığına giriyordu. Ben o sahnede çok eğlenmiştim. Sanırım erkeksi bir kızı ve aşırı derecede kötü bir kadını oynamayı çok isterdim.

Beğendiğiniz oyuncular kimler, kimlerle oynamak isterdiniz?

- Haluk Bilginer, Sanem Çelik, Celal Kadri ve Şenay Güner’i çok beğeniyorum. Şener Şen’le de aynı projede yer almak bana gurur verirdi.

Kimleri dinlersiniz? En çok hangi müzik tarzını beğeniyorsunuz?

- Kulağıma hoş gelen her şeyi dinlerim. R&B dinlerim. Ajda Pekkan, Nil, Şebnem Ferah, Massive Attack ve Duman’ı çok severim. Kendine has tarzı olan sanatçıları beğeniyorum.

Çekimler dışında neler yaparsınız?

- Bir dönem asosyal bir durumum vardı, çünkü diziyi 2-3 bölüm birden çektiğimiz oluyordu. Film seyretmekten çok büyük zevk alıyorum. O yüzden vizyondaki filmlerden çok, kaçırdığım ama çok merak ettiğim filmleri seyretmeye çalışıyorum son dönemde...

Ailenizin oyunculuğunuz hakkındaki düşünceleri neler, ilk zamanlar tepkileri oldu mu?

- Annem ve babamın tedirginliği yoktu açıkçası. Sadece eğitimi şart koştular bana. Destek oldular hep.

Para kazanmaya başladınız. Nasıl değerlendiriyorsunuz kazandıklarınızı?

- Çiftlik aldım! Şaka tabii ki... Para bankada duruyor. İhtiyaçlarım olduğu zaman harcıyorum. Geleceği düşünerek yaşarım ben. Mesela yurtdışına gidip eğitim görmek gibi hayallerim var. İlk paramı kazandığım zamanki duygu muhteşemdi. "Evet, ben çalıştım ve ben kazandım bu parayı" dedim; ayaklarımın yere sağlam bastığını hissettim.

Aşk aranarak bulunmaz

Bir erkekte ne ararsınız?

- Bir şey aramıyorum açıkçası. Aranılarak bulunan bir şey değil çünkü aşk... Ama enerjisi ve özgüveni olan insanları severim. Ukala ve şımarık insanlara tahammülüm yoktur hiç. Kendini iyi ifade edebilmeli bir insan. Beraber vakit geçirirken eğlenebilmeliyiz, aynı dili konuşmalıyız.

Böyle biri var mı şu an hayatınızda?

- Yok...

Hiç yorum yok: