Pazartesi, Eylül 24

Burçin Terzioğlu: Jön Çıkaramıyorlar


Dizi setlerine yaklaşık 20 yıl önce adım atan bir dönemin çocuk oyuncusu Burçin Terzioğlu, piyasada kendisine uygun partner bulunmamasından yakındı. Genç oyuncu, "Yapımcılar karşıma iyi oynayacak jön çıkaramıyorlar. Çünkü adaylar ya isimsiz ya da sadece yakışıklı oluyor" dedi.

Siz Karadeniz’den döneli ne kadar oldu? "Fırtına" duruldu artık değil mi?

- Evet duruldu hatta dindi. 3 buçuk ay oldu döneli. Dizinin hakkını aldık ve de verdik. Doğru zamanda bitti.

Yeni projeler geldiğini ve birkaç tanesinde size eşlek edecek jön bulamadıklarını söylediniz. Öyle mi gerçekten?

- Evet, iki proje için görüşmüştüm. Birinde özellikle jön bulunamadı karşıma. Bir tanesi olamadı ama tanıtımı şu anda dönüyor ve senaryosu başarılıydı. Ben kabul etmedim çünkü jönle ilgili bir sıkıntı vardı görüştüğüm anda. Bana da soruyorlar mesela jön. Benim de aklıma gelmiyor. Ya yeni başlamış ya isimsiz oluyorlar ya da sadece yakışıklı. Ama yapımcılar iyi oynamasını aynı zamanda yakışıklı ve genç olmasını istiyorlar projelerini emanet etmek için. Hülya Avşar çok haklıymış "Jön yok" derken... Oyunculuk yapacak kişi manav da olabilir. Yapabiliyorsa ve oyunculuğa çaba gösterip, destek alıyorsa neden olmasın?.. Bir dönem yarışmalar yapıldı ve çok beğendiğim Beren Saat ve Özgür Çevik çıktı. Keşke öyle yarışmalar yapılsa da iyi isimler olsa böyle.

"Fırtına" dizisinde başrol oynadınız. Şimdiki kıstaslarınız sizi teklifleri değerlendirirken zorluyor mu?

- Evet her şey daha zor benim için. Önceden senaryoya ve yapım şirketine bakıp, içimdeki sese kulak verirdim. Doğru ve uzun süreli seçimlerdi. Şimdi "Kim oynuyor" diye değil, "Benimle kim oynuyor" diye bakıyorum. Biraz daha seçici olup, biraz daha iyi iş yapma zorunluluğu oluyor ister istemez.

Sizi hayatta en çok ne korkutur?

- Sağlıkla ilgili problemler. Benim düsturum, ailem, işim ve eşimdir.

Ne tür teklifler alıyorsunuz?

- Fırtına’dan sonra gelen teklifler başrol oldu. "Kadın İsterse" komediydi, "Fırtına" ise hem komedi hem drama ağırlıklı... Gelen teklifler de karma. Hem komedi hem drama ağırlıklıydı. İki tarzın olması da benim için iyi oldu.

Gelen tekliflerin içinde sivri olmayan tipler var ama genel olarak benim tercihim oyunculuğum açısından sivri karakterler. Şunu biliyorum ki ekrandan vizöründen iyi bir elektrilikle seyirciye ulaşıyorum. Çok güzel insanlar çok iyi biliyorum ki ekrandan iyi elektrikle geçemiyorlar. Ben karakterin içine girip o vizörden iyi geçiyorum.

Aşkta büyük konuşmuşum

- Önceleri reddettiniz ama Fırtına dizisindeki rol arkadaşınız Murat Yıldırım ile birliktelik yaşıyorsunuz?

Aslında "Fırtına" sonrasına denk düşüyor bu. Dizinin son haftalarında oldu olan. Herkes ilk günden beri yakıştırıyordu bizi, hep yazılıyorduk ve biz ekipçe bunları okuyup gülüyorduk, "Vay be yine yazmışlar" diye eğleniyorduk. Hatta aramızda bir aşk ilişkisi başlayınca "İnsanlar, ’Bak, biz demiştik’ diyecekler" diye düşündük. Ama oldu işte... Ben büyük konuşmuşum. "Sette ilişki yaşamayacaksın, olmaz!" derken oldu. Ama biz hiç göz önünde olmadık. Böyle sağlıklı gidiyor.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

açıkcası ben sizi çok yakıştıramıyorum. "asi" karakteri ile çok fazla yakışıyorlar.

Adsız dedi ki...

olur mu ya

siz asideki demir karekterine bir bakın bir de murat yıldırımın gerçekten hayattaki haline bakın

aralarında uçurum var yani murat yıldırım biraz daha çok fırtınadaki ali gibi ona da gözlerinin içi gülen,gülmsediğinde insanın içini ısıtan hata dolu zeynep karakteri yani burçin (terzioğlu)yıldırım çok yakışıyor....

ve murat yıldırım çok iyi oyuncu tuba büyüküstün ise mimik fakiri oyuncu demeye bin şahit ister biri

Adsız dedi ki...

hata dolu değil hayat dolu olacaktı