Pazartesi, Aralık 24

Şenay Akay’la yollarımız ayrıldı


Şenay Akay’la yollarımız ayrıldı

Seda Ertan, bir süredir kariyer planlaması yaptığı Şenay Akay'la ayrıldı.

Demet Akalın'ın eski eşi Oğuz Kayhan ile el ele görüntülenmesinin ardından magazin basınında sıkça yer almaya başlayan Seda Ertan, Şenay Akay'IN şirketinden ayrıldı. Ertan, "Şenay Hanım'la çalışmayı bıraktık. Artık beni tanıyorsunuz. Bu profesyonel bir süreç. Bence süreç işlevi tamamlamaya yetti" dedi.

Modelliğe nasıl başladınız?

- Benimki aslında tamamen bir keşfedilme hikayesi... Hiç aklımda olan bir şey değildi. Ben derslerinde çok başarılı, çalışkan bir kızdım. Bir manken arkadaşım yürüyüş kursuna gidiyordu. Onu alıp, kursa götürecektim. Ajansına gittiğim zaman "Sen de bu işi yapmalısın" dediler. Sekiz yıldır da modellik yapıyorum.

Yaklaşık üç yıl Türkiye’de modellik yaptıktan sonra, Milano’ya gittiniz. Bu herkesin yakalayabileceği bir fırsat değil.

- Evet, bu anlamda kendimi şanslı hissediyorum. Ama orada bir yaş sınırı var ve ben diğer mankenlerin arasında büyük kaldım.

Milano’dan neden döndünüz?

- Eğitimime devam etmek için Türkiye’ye dönmem gerekiyordu. Bence eğitimin de yaşı var. Bir zaman sonra konsantrasyon kalmıyor.

Tekrar gitmeyi düşünüyor musunuz?

- Aslında öyle bir düşüncem var. Milano’daki ajansım beni Amerika’daki bir ajansa transfer ediyor. Diğer yandan bazı dizi teklifleri de var, en doğrusunu seçebilmek için biraz titiz davranıyorum. Dizi gerçekleşirse yurtdışına gidiş tarihimi erteleyebilirim.

Oyunculuk eğitimi alacak mısınız?

- Tiyatro oyuncusu Mehmet Esen’den kısa süre eğitim aldım. Ama hiçbir zaman oldum demem, yeni şeyler öğrenmeye açığımdır.

Seda Ertan adını zaten duyuyorduk, ama Şenay Akay’la çalışmaya başladıktan sonra daha da ön plana çıktığınız sanki...

- Bizim çalışma sebebimiz de buydu açıkçası... Yurtdışında başarılı işlere imza atsam da Türkiye’de tanınırlık anlamında çok zayıftım. Bunu da Şenay’la aştık, ama işbirliğimiz sona erdi. O kısa, profesyonel bir süreçti.

Fazla kısa değil mi bu süreç?

- Sizler tanıyorsunuz artık beni... Bence süreç işlevini tamamladı.

Şenay Hanım’la düşünce farklılıkları mı oluştu?

- Hayır, dediğim gibi proje amacına ulaştı.

İnsanlar büyüdükçe hayalleri de büyüyor mu?

- Tabii ki büyüyor ve hayat daha da zorlaşıyor. Geçmişe nazaran daha korkak adımlar atıyorum. Eskiden daha rahat ve cesurdum. Şimdi daha düşünerek hareket ediyorum. Kötü bir iş yaparsanız, eleştirisi hemen geliyor.

Peki, bu camiada en çok kime bakmaktan hoşlanıyorsunuz?

- Çağla Şıkel bence çok bakılası bir kadın. Ayrıca Ebru Şallı’yı çok beğenirim. Bu sene Nelson firması için Ebru’yla birlikte çalışacağız. Böyle başarılı bir modelle aynı katalogda olacağım için şanslıyım.

Aynaya baktığınız zaman ne hissediyorsunuz? Kendinizi güzel buluyor musunuz?

- Kendimi anlamlı bakan biri olarak görürüm. Güzel çok kadın var, ama önemli olan anlamlı bakmak bence...

Ne bekliyorsunuz hayatınıza giren erkekten?

- Yaptığım işe saygı duysun yeter. Çünkü hayatımdaki hiçbir şeyi basite indirgemem.

Gelelim Oğuz Kayhan’la el ele fotoğraflarınızın çekildiği güne...

- Ben bu konuyla ilgili konuşmayı tercih etmiyorum. Konuşulacak bir şey olduğunu da düşünmüyorum.

Sanırım sizi rahatsız eden bir durum...

- Hayır, öyle değil. Bu konuda suçlanan taraf ben oldum, ama yanlış bir şey yapmadığım için rahatım. Pişmanlık da yaşamıyorum. Doğru durmak ve konuşmamak anlayana çok büyük asillik.

Tam olarak neler oldu o akşam, bu dedikodular neden çıktı?

- Daha önce de dediğim gibi Oğuz Bey, kameraları görünce birden elimi tuttu. Ne olduğunu bile anlayamadım. Bizim aramızda en fazla arkadaşlık olabilirdi, bu da o saatten sonra mümkün değildi.

Oğuz Bey’le el ele görüntülediğiniz akşam mı tanışmıştınız?

- Evet, ama sanıldığı gibi baş başa bir yemek de değildi. 15 kişilik arkadaş grubunun olduğu bir yemekteydik.

Peki yemekten birlikte kalkmanız tamamen tesadüf mü?

- Yemekten erken ayrılacağım belliydi. Ben kalktığım zaman Oğuz Bey, gayet resmi bir şekilde "Beni de bırakır mısınız" dedi.

Peki, fotoğraflarınız çekilirken neden tepkinizi göstermediniz?

- O anda zaten ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Sonra da elimi çektiğim zaman daha çok dikkat çekeceğini düşündüğüm için bir şey yapamadım. Yani 10 saniye içinde gelişen bir olaydı.

Peki, sonra ne tepki verdiniz?

- Arabadan inmesini rica ettim.

Sizin hayatınızdaki erkek böyle bir olayla gündeme gelseydi, tepkiniz ne olurdu?

- Her seven kadının tepkisi farklı olur. Bu konu da yorum yapmak bana düşmez.

Sadece mankenlik yaparak jeep ve villa alınamaz

Yaptığınız işten para kazanabiliyor musunuz?

- Modellikten para kazanmak zorlaştı. Artık birçok kişi modelliği televizyona geçmek için basamak olarak kullanıyor. Ama ben sabit durup bu işten para kazanmaya çalışıyorum. Kaldı ki birçoklarından da iyi kazanıyoruz.

Jeep’ler, villalar...

- Yok, o kadar da değil. Sadece modellik yaparak bunlara sahip olmak imkansız...

Peki, modellerin birbiriyle olan sorunlarını, basına yansıyan tartışmalarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

- Her meslekte çıkar çatışmaları yaşanabilir. Bu yüzden bana normal geliyor.

Oyunculuktaki usta-çırak ilişkisi moda dünyasında da var mıdır?

- Çok az... Bizim işte tecrübeye çok önem verilmiyor.

Hiç yorum yok: