Pazartesi, Kasım 5

Merve Sevi ve Volkan Keskin


Barış'a benzediğim için seçilmedim.

İlk bölümü 10 Kasım’da Star TV’de ekrana gelecek olan "Dağlar Delisi" dizisinin başrol oyuncuları Merve Sevi ve Volkan Keskin, Kelebek’e konuştu. Keskin, sanıldığı gibi Barış Akarsu’ya benzediği için diziye dahil edilmediğini söyledi.

Volkan Bey biraz kendinizden bahseder misiniz?

- 1983 doğumluyum. Aslen Samsunluyum. Babam memur olduğu için Türkiye’nin birçok ilini gezdim. Üç yıldır modellik yapıyorum. Bir yıl önce "Dağlar Delisi" dizisi için teklif geldi. İlk dizim olduğu için uzun süre Suat Özturna’dan oyunculuk eğitimi aldım. Bunun dışında canlandıracağım karakter için eskrim ve binicilik dersleri aldım.

Hangi karakteri canlandıracaksınız?

- Ben obanın delisiyim (gülüyor). 24 yaşlarında obasına, dağlara ve hayvanlara aşık Melik karakterini canlandırıyorum. Yanında çok güzel bir kız var ama bunu göremiyor. Küçüklüğünden beri Aybala’yla beraber büyüdükleri için ona kardeş gözüyle bakıyor ama belli bir süre sonra iki kadın arasında kalıyor.

Dizide izleyicileri en çok ne etkileyecek?

- İlk bölümü izleyenler projenin farklı olduğunu anlayacak. Bu dizide izleyicileri en çok vatan sevgisi etkileyecek.

İlk oyunculuk deneyiminiz. Kendinizi sette rahat hissediyor musunuz?

- Çok şanslıyım, birçok usta oyuncuyla birlikte rol alıyorum. Tabii ki eksik olduğum yerler var, o durumlarda da Merve yardımcı oluyor.

İlk teklif geldiğinde tedirginlik yaşadınız mı?

- İlk oyunculuk deneyimimde başrol oynamak çok zor. Hazır değildim aslında. Ama önümüzde uzun bir dönem olduğu için çalışabileceğimi belirttiler ve rahatladım. Bunun dışında attan çok korktum. İngiliz atlarına biniyoruz. Boyları da 1.90 civarında. 4-5 defa attan düştüm. Neyse ki bu kazaları hafif morluklar ve çiziklerle atlattım.

Gözlerinizde sürme var mı?

- Evet ilk fotoğrafçım çok yakışacağını söylemişti, ben de o gün bugündür gözlerime hep sürme çekiyorum.

Dizi ortaya çıktığı zaman Barış Akarsu’ya benzetildiniz. Bu durumda ne hissettiniz?

- İlk başlarda hoşuma gitti. Çünkü Barış’ı çok seviyorum. Ama sonra "Barış Akarsu’ya benzediği için binlerce aday arasından diziye seçildi" diye bir haber okuduktan sonra çok üzüldüm. Benim saçlarım yedi yıldır uzun. Bir yıldan beri de bu dizi için hazırlanıyorum. Hatta geçen yıl bu proje için deneme çekimi yaptık.

Hayat devam ediyor

Merve Hanım dizide hangi karakteri canlandırıyorsunuz?

- Aybala karakterini canlandırıyorum. Aybala aşık bir kadın ama karşısındaki adam onu kardeşi gibi görüyor.

Barış Akarsu denildiği zaman akıllara ilk gelen isimlerden biriydiniz. İzleyicinin "Neden bu kadar kısa sürede başka bir dizide yer aldın" demesinden çekindiniz mi?

- Barış hep yüreğimin en derin yerinde yaşayacaktır. Ancak hayat devam ediyor. Yaşamam için çalışmam lazım.

Sizi en çok yaralayan baba Selahattin Akarsu’nun "Rol yapıyor" sözleri mi oldu?

- Çok kırıldım ama büyüğümdür, saygı duyuyorum.

Hiç yorum yok: