Pazartesi, Ağustos 6

Hande Yener: Kır düğünüyle


Hande Yener, bir yıldır birlikte olduğu sevgilisi Kadir Doğulu ile yaşadığı aşkı ilk ve son kez Kelebek'e anlattı.


Ünlü şarkıcı, sevgilisinin memleketi Mersin'de düzenlenecek bir kır düğünüyle evleneceklerini açıkladı."Kadir, Mersinli ve orada bir düğün yapmak istiyoruz. Kır düğünüyle evleneceğim yani... Kına gecem olacak, başıma kırmızı eşarp takılacak. Bütün bunları yaşamak istiyorum. Zaman bulur bulmaz bu planı gerçekleştireceğiz. Aslında tanıştığınız gün olan 14 Ekim'de evlenmeyi düşünmüştük ama konserimiz var. Şimdi başka bir tarih belirlemeye çalışıyoruz."

n Kadir Bey, öncelikle sizi biraz tanıyabilir miyiz?

- Kadir Doğulu: Garsonluk yaptığım dönemler oldu, bu doğru. Son dört yıldır ise işletmecilik yapıyordum. Birkaç tane kafe ve bar işlettim. Hande ile tanıştığım dönemde de iki yıldır House Cafe’lerinin işletmeciliğini yapıyordum.

n Hande Hanım, Kadir Bey, imaj danışmanınız Kemal Doğulu’nun kardeşi. Tanışmanızı ve ilişkinizin nasıl başladığını anlatır mısınız?

- Kadir Doğulu: Bizimkisi ilk görüşte aşk.

- Hande Yener: Öncelikle ilk ve son kez böyle bir şey yaptığımızı belirterek başlamak istiyorum. Ben Kemal’in bir, iki kardeşiyle tanışmıştım ama Kadir’i tanımıyordum. Sadece bir kafede çalıştığını biliyordum, o kadar. Bir gün Kemal ve ekibimizle beraber Ortaköy’deki House Cafe’ye gittik. İçeri girer girmez Kadir’i gördüm ve içimden "Ne kadar hoş bir çocuk" diye geçirdim. Sonra Kemal’e dönüp, "Bu çocuğu çok beğendim" dedim. O da bana "O benim kardeşim" dedi. Donup kaldım. Fakat Kemal bizi tanıştırmak adına hiçbir şey yapmadı. Çünkü ilişkimizin bozulacağını düşündü. Bir de Kadir’in çok uzun zamandır süren ilişkisi varmış, ortalığın karışmasını istemedi. Hayatında biri olduğunu duyunca, olay benim için de bitti.

- K.D: Bir ilişkim vardı ama yeni ayrılmıştık. Ağabeyim bunu bilmiyordu.

n İlişkinin nasıl başladığına geleceğim. Ama şu ilk görüşte aşk kısmını biraz daha açmanızı istiyorum. O an ne etkiledi sizi?

- H.Y: Bir sürü hoş insan görürsünüz ama tipiniz değildir. Bir enerji oluşmaz aranızda. Ben kafeden içeri girdim, Kadir’i gördüm ve içimde bir sıcaklık hissettim. Bir şey oldu ve "Tamam bu adam" diye bir his doğdu içime.

- K.D: Ben Hande’yi kafede ilk gördüğümde, kitlenip kaldım. İnanılmaz heyecanlandım. Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım. Müthiş bir kadın o...

n Gelelim tanışmanıza.

- K.D: Ağabeyimin Hande ile iş ilişkisinin olması beni de çok düşündürdü. O yüzden hiç adım atmadım. Ayrıca yaşadığım heyecan da tek taraflı olabilirdi... Çünkü Hande’nin suratına bakamadığım, onunla konuşamadığım için ne hissettiğini bilmiyordum. Bir süre kendimi frenledim. Ama ağabeyimin doğum gününde aşkımız fışkırdı.

- H.Y: Kemal’in doğum gününe giderken aklımda hiç Kadir yoktu. Çünkü ilişkisi olduğunu düşündüğüm için onu tamamen beynimden silmiştim. Dolayısıyla doğum gününde olacağını bile unutmuştum. Görünce büyük şok yaşadım. Kafede tanıştığımız için o gece selamlaşıp, sohbet etmeye başladık.

- K.D: Tabii ben bu arada ilişkimin bittiğini Kemal’e söylemiştim. Anladığım kadarıyla o da Hande’ye söylemiş.

- H.Y: Evet, o gece söyledi ve benim heyecanım iki kat arttı. Çünkü benim için sürprizdi. Olması gereken bir ilişkiydi demek ki... Başlamasına engel olmadım. Ben 30 yaşından beri hayatımı genç kız gibi yaşıyorum. Çünkü dinamik ve hiperaktif hissediyorum kendimi. Kadir’le aynı enerjilere sahibiz.

n Benzer taraflarınız çok fazla yani...

- H.Y: Çok... Aynı anda birbirimizi çok istedik, aynı anda birbirimize yaklaştık. Hep aynı anda aynı adımları attık. Hayatımı da masal gibi yaşayarak sempatik hale getirmeyi seviyorum. Bu anlamda da aynıyız. O da benim gibi çünkü.

n Doğum gününde ilk adım kimden geldi?

- H.Y: Benden geldi. Bunu yapmak zorunda kaldım, çünkü Kadir’in üzerinde Hande Yener baskısının olduğunu gördüm. Dans ederken elini tuttum. Bu benim için büyük bir riskti ama içimden bunu yapmak geldi ve yaptım. O da karşılık verince sevinçten uçtum.

- K.D: O gece hiç konuşmadık biliyor musunuz? Saatlerce gözlerimizle anlaştık. O geceden sonra da bir daha hiç ayrılmadık.

n Hande Hanım, kıskanç mısınız?

- H.Y: Bunu yaşama fırsatımız olmuyor, çünkü devamlı bir aradayız. Bir de bazı şeylere doymuş biri, bu konularda sizi rahatsız etmiyor. Seviyorsan tabii ki kıskanırsın. Ama Kadir şu an beni öyle bir duruma getirmedi, inşallah da getirmez.

- K.D: Nasıl ben Hande’ye bu duyguyu hissettirmediysem, o da bana hissetirmedi. Zaten benim hayatımda biri oldu mu, gözüm kapanır. Ayrıca onun beğenilmesi beni onore eder.

n "Hande Yener’in genç sevgilisi" olarak gündeme gelmekten rahatsız oluyor musunuz?

- K.D: Hayır... Çok önemsemiyorum. Ayrıca sadece bu konu açıldığı zaman onun yaşının benden büyük olduğunun farkına varıyorum. Şimdiye kadar söylenenlere kulak assaydık, ilişkimiz çoktan bozulurdu.

- H.Y: Kim ne söylerse söylesin. Ben kalbimi, gönlümü bu aşka sonuna kadar açtım. Dolayısıyla biz çok derin bir şey yaşıyoruz. İlk defa bu ilişkimde kafamda soru işareti yok. Bu da uyumdan kaynaklanıyor. Ben bunu yakalamışım, kimin sözüne bakarım Allah aşkına. Bir de şöyle bir durum var, Kadir çok olgun. 30 yaşında biri gibi...

KADİR PARASINI BENDEN ALMIYOR

n Kadir Bey hem sevgiliniz, hem de menajeriniz. İş ortaklığına nasıl karar verdiniz?

- H.Y: Kadir’in üç yeri birden işletmesine şaşırıyordum. Her şeyi o kadar güzel organize ediyordu ki... Sonra bir gün ona menajer olması gerektiğini söyledim. Bu fikrim ona da mantıklı geldi. Birkaç konserime gelip, işin nasıl yürüdüğüne baktı. Sonra bir anda işin içinde buldu kendini. Şimdi çok fena bir menajer oldu. Detaylara çok dikkat eden, müthiş organizasyon yapan biri olduğu için, menajerim olarak beni çok rahat ettirdi.

n Kadir Bey de sizden her menajer gibi yüzde 20 mi kazanıyor?

- H.Y: Şu an benim yasal menajerim, müzik şirketim. O nedenle yüzde girişi şirketime oluyor. Şirketimden tekrar Kadir için menajerlik kesiliyor. Yani Kadir parasını şirketten alıyor.

n Kadir Bey, sizin çıkar ilişkisi yaşadığınız yönünde iddialar var...

- H.Y: Ben hayatımda hiçbir zaman bir patronla birlikte olup, kariyerimde adım atmadım. Ben insana insan olarak bakarım. Bugüne kadar hiçbir ilişkimde çıkar hissetmedim. İnsanlar beni sevdi. Kadir’in zaten hiç böyle bir yapısı yok. Evet, her şey bir anda oldu ama bunda hiç art niyet yoktu.

- K.D: Buna çıkar ilişkisi denilmesinin sebebi bana "garson" denmesi. Benim 4 yıldır normal bir hayat standardım var. Aslında benim ne yaptığım bilinseydi, bu konuşulmazdı. O yüzden de "Garson, Hande’yi restoranda tavladı, oh ne güzel" deniliyor. Gülüp, geçiyorum.

- H.Y: Öyle bile olsaydı, kime ne? Ben yaşadığım o güzel ana bakarım.

Kadir’le prensesler gibi uyanıyorum

n 14 Ekim’de bir yılı geride bırakmış olacaksınız... Bu bir yıl için neler söylersiniz?

- H.Y: 24 saatimiz bir arada geçiyor ve hayatımızda çok aksiyon var.

- K.D: Sanki bir hafta olmuş gibi. Benim toplantılarım ve iş görüşmelerimin dışında hep beraberiz.

- H.Y: Çok rahat, çok huzur veren bir ilişki. İlk defa bu kadar mutlu, rahat ve huzurluyum. Gerçekten çok büyük bir aşk yaşıyoruz. Aramızda müthiş bir güven var. İleriye dönük de kafam çok rahat. Hayatımda olması gereken kişi diye çok mutluyum yani. Ayrıca Kadir, her dakika yan yana olmamıza rağmen aşkı ayakta tutabilen biri. Çünkü çok romantik, komik, hiperaktif. Neşeli uyanıyor. O neşeli uyanınca, ben de güne neşeli başlıyorum. Prenses gibi uyanıyorum yani.

- K.D: Bizim heyecan katsayımız çok yüksek. İlişkimizde hep bir aksiyon var. Bu heyecan da aşkımızı tetikliyor. Güzel olan her şey bizi heyecanlandırıyor.

- H.Y: O yüzden bize siyam ikizi adını taktılar.

Kınagecem olacak tülbent takılacak

n Evlenmeyi düşünüyor musunuz?

- H.Y: Tarih belirlemeye çalışıyoruz. Tanıştığınız gün, 14 Ekim’de evlenmeyi düşündük ama o gün konserimiz var.

- K.D: İlk yarattığımız boşlukta evleneceğiz.

- H:Y: Kadir, Mersinli ve hem İstanbul’da hem de Mersin’de bir düğün yapmak istiyoruz. Kır düğünüyle evlenebilirsek şahane olur. Kınagecem olacak, başıma kırmızı tülbent takılacak. Bütün bunları yaşamak istiyorum. Dolayısıyla bizim uzun bir zamana ihtiyacımız var. Zaman bulur bulmaz da evleneceğiz. O yöresel düğünü yaşamak istiyorum.

- K.D: Ailem heyecanla düğün tarihini bekliyor.

Hiç yorum yok: