Cuma, Haziran 22

İlker İnanoğlu: Onlarla aynı karede


Onlarla aynı karede olmak istemiyorum

Yeşim Salkım’la, Güzide Duran’a nispet olsun diye mi evlendiniz?

- Asla! Ben Yeşim Salkım’la severek evlendim. Bildiğim kadarıyla Yeşim de beni sevdi. Neden evlendim, çünkü ben düzgün aile hayatını seven birisiyim. Yeşim de kızı olduğu için birlikte yaşamak istemediğini söyleyince, etkilendim ve hemen evlenmeye karar verdim.

Peki evliliğiniz neden bitti?

- Dış etkenler var.

Yeşim Salkım, "Ayrılmamızda başka sebepler var, söylersem ortalık karışır" demiş. Güzide Duran’ın dışında başka ne sebep olabilir ki?

- İnşallah bir gün açıklar da biz de öğreniriz. Çünkü herkesin evinde gizlisi, saklısı vardır. Bunlar ortalığa dökülecekse, ben de bildiklerimi dökerim o zaman. Bunlar çok ayıp şeyler.

Evlenirken Güzide Hanım’ı gerçekten unutmuş muydunuz?

- Ben unutmuştum. Ama başkası unutmamış olabilir, onu bilmiyorum.

Başkası Yeşim Salkım mı?

- Bilmiyorum... Belki de onu rahatsız eden dış etkenler olmuştur.

Mesela Deniz Akkaya ile Güzide Duran’ın bir televizyon programında İngilizce dedikodu yapmaları gibi dış etkenler mi?

- Doğru. Haklı olarak Yeşim bunlardan rahatsız olmuş olabilir. Ama Yeşim’in de en büyük zaafı çok çabuk gaza geliyor olması. Keşke o bütün bu dolduruşlara gelmeseydi de çıkan haberlere gülüp geçmeyi başarabilseydi.

Yeşim Salkım, yaklaşık bir yıl süren evliliğiniz süresince sizin için 200 bin Dolar harcamış. Gerçekten harcadı mı?

- Öyle miymiş? Madem bana 200 bin Dolar vermiş, niye bu işler ortaya çıkmıyor? Bunlar boşanma süresince konuşulacak şeylerdir. Niye şimdi böyle söyleniyor anlamıyorum. O zaman ben de kaybettiğim şeyleri mi çıkıp söyleyeyim! Maddi, manevi ben de çok kaybettim. Çıkıp bunları istemem mi gerek, anlamıyorum ki!

ADI ESRA, SOYADINI SÖYLEYEMEM


Evliliğiniz süresince Yeşim Salkım borçlarınızı ödedi mi?

- Bana bazı şeylerde yardımı olmuştur.

Bunu inkar etmiyorsunuz?

- Niye inkar edeyim canım. Tabii ki olmuştur. Benim için evlilikte böyle şeylerin hesabı olmaz. Olursa, o zaman benim de geriye dönük hesaplar çıkarmam gerekir. Bu ilişki için babamla aram bozuldu. Çok büyük menfaatimi bile karşıma aldım. Daha ne diyebilirim ki. Bunların konuşulması çok ayıp.

Güzide Duran’la barıştınız mı?

- Barışırım da, beraber de olurum, kime ne? Ama böyle bir şey yok. Tuna Kiremitçi örneği var mesela. Hayatta her şey olabilir. O yüzden çok büyük konuşmayacaksın. Şu anda benim hayatımda ’Esra’ adında birisi var. Soyadını söylemek istemiyorum, ailesi istemiyor. Dolayısıyla Güzide ile bir ilişkimin olması mümkün değil. Düşman değildim ki. Yeşim de dahil kimseyle dargın, düşman olmak istemiyorum. Ben biriyle küs ölmek istemiyorum.

Artık Güzide Duran ve Yeşim Salkım’la anılmak istemiyor musunuz?

- Artık onlarla aynı karede yayınlanmak istemiyorum. Çok sıkıldım. Bu şahıslara karşı kötü düşünce beslediğimden değil, eminim onlar da sıkılmışlardır. İnşallah hem Yeşim Salkım, hem de Güzide Duran bundan sonraki hayatlarında çok mutlu olurlar.

İkisi de bitti yani?

- Benim hayatımda şu an yeni bir ilişki var. Tabii ki geçmişe dönemem. Ama yine de büyük konuşmaktan korkarım. İnşallah Yeşim’le de günün birinde selamlaşırım.

Hiç yorum yok: