Pazartesi, Haziran 11

Seray Sever: Seks benim için


Seks benim için çok sonra gelir

"Sabahın Körü" ve "Seray Sever ve Erkekler" programlarında yaptığı açıklamalar ve özel hayatıyla gündemden hiç düşmeyen Seray Sever, özel hayatı ve kariyeri hakkında Hafta Sonu dergisine konuştu. Seksi güzel, ilişkide sekse çok fazla önem vermediğini şu sözlerle dile getirdi: "İlişki yaşayacaksam önce güven ve sevgi geliyor. Seks benim için çok sonra gelir. Kadın ve erkekte benim için önemli olan insanlıktır, sevgidir, sadakattir."

"Erkekler" adlı talk show’u ve "Sabahın Körü" adlı sabah programını sunuyorsunuz. Bu programlarda izlediğimiz Seray Sever’i bize anlatır mısınız?

- Aslında ikisi birbirinden çok farklı formatta. Mesleğimde ileri gitmek adına hedefim talk show yapmaktı. Kadınlar arasında Türkiye’de Hülya Avşar dışında talk show’u tutturan olmadı. Türkiye’de talk show’u en iyi yapan kadın olmaya aday olduğumu düşünüyorum. "Seray Sever ve Erkekler", 13 yaş üstü ve cinsellik var. Bu yüzden her şeyi deneyebiliyorum orada. Her soruyu soruyorum, her türlü cevabı alıyorum. Saygı sınırlarından çıkmıyorum, magazin yapmıyorum. "Sabahın Körü" ise sosyal yardım içerikli bir program. Metin Şentürk’le birlikte yapıyoruz. Bence Türkiye’deki en iyi kadın programcı Seda Sayan’dır. Diğeri de benim.

"Bülbülün çektiği dil belasıdır" sözü sizin için mi söylenmiş acaba, ne dersiniz?

- Çok doğru. Allah’tan basına karşı ve polimeklerde çenemi tutmayı öğrendim.

Sık sık polemiklere giriyorsunuz. Pınar Altuğ’a laf attınız, Ali Atıf Bir’in üzerine kahve boşalttınız, Deniz Akkaya ile sürtüştünüz... Neden oluyor bunlar?

- Devamlı iş yapıyorum ekranda. Birçok insan iş yapmadan ortada. O program yorum programıydı. Önüme görüntü geliyor, yorum yapıyorum. Ali Atıf Bir’le aramızdaki doğaçlama bir skeçti. Kadınlarla ilgili konuşuyorduk ’Al kahve falıma bak’ diye kahveyi üstüne boca ettim. Bir hafta önce de Ali Atıf Bir başkasının kafasına su dökmüştü. Deniz Akkaya da yayımlanmamış programa laf etmişti. Biraz argo olacak ama ’İt ürür kervan yürür’. Bundan sonra sloganım bu olacak.

Bugüne kadar aşkta neden mutluluğu bulamadınız?

- Kısmet değilmiş. Tam bir kadınım aslında. Hem anaç, hem hoş bir kadınım. Çocuksu tarafım da var. Hopluyorum, zıplıyorum, maç izliyorum. Bir taraftan da zor bir insanım. Pat diye konuşup kırılabiliyorum. Hayat beni böyle yaptı. Benimle baş edebilecek insan, komplekssiz, kendiyle barışık ve son derece zeki biri olmalı.

Aldatılmak insanı daha mı katmerli üzüyor?

- Tabii... Hayatta hiçbir şeyin garantisi yoktur ancak aşka garantili olmak zorundaymış gibi bakıyorum. Yaşayabileceğim güzel şeyleri önceki yaşadıklarımla mukayese edip atıyorum hayatımdan.

Hülya Avşar da aldatıldı. Türk erkeklerine özgü bir durum mu var?

- Türk erkeklerini Türk kadınları yetiştiriyor. Ben öyle yetiştirmem ama ’Erkek yaparsa elinin kiri, kadın yaparsa namusudur’ deniliyor. Sonuçta Türk toplumunda böyle bir algılama var. Ancak vicdanlı, dürüst Türk erkekleri olduğu inancını da taşıyorum. Evlenirsem öyle bir Türk erkeğiyle evleneceğim. 2007 sonu ya da 2008 gibi evleneceğimi düşünüyorum. Anne olmak istiyorum.

Seray Sever’in sinema filminde kuralları olur mu?

- Türkiye’de var kurallarım. Türkiye’de sevişme sahnesi söz konusu olunca film gidiyor, her şey gidiyor, bütün ilgi o sahnenin üstüne veriliyor. Yönetmenine bağlı. Ferzan Özpetek gibi bir yönetmenle kural ve sınır koyacağımı sanmıyorum.

Seksi bir görüntünüz var. Seksi görünmek isteyen hanımlara ne gibi tavsiyeleriniz olabilir?

- Seksi görünmek isteyen kadınlar her şeyden önce bakımlı olmalı ve bence kadın-erkek fark etmez hayattaki en seksi şey başarıdır. Başarı güveni, güven karizmayı, karizma da seksiliği getirir.

Son bir soru: Seksi görünen Seray Sever, sekse düşkün müdür?

- Bu soruyu kendi programıma gelenlere soruyorum. Özel yaşantımı geride yaşıyorum. İlişki yaşayacaksam önce güven ve sevgi geliyor. Seks benim için çok sonra gelir. Bazı şeyler -ki seks de buna dahildir- zamanla yok olabilir. Kadın ve erkekte benim için önemli olan insanlıktır, sevgidir, sadakattir. n Yüksel ŞENGÜL

Ersan güvenimi kazandı

Ersan Koç’la bir birlikteliğiniz var mı?

- Ersan, çok düzgün ve güvenimi kazanmış bir insan. Yeni projelerle ilgili bazı anlaşmalar yaptım ve özel hayatımla ilgili gündemde olmak istemiyorum.

Ersan Bey’in babası Sait Bey "Oğlum Seray Sever’le gönül eğlendiriyor" dedi. Buna cevap verdiniz mi?

- Bunların doğruluğunu bilmiyorum. Bizim aramızda öyle bir durum yaşanmadı. Durumun doğruluğunu öğrendiğim zaman yorum yapabilirim. Çünkü bunu ailemin ve benim kaldırma gücümüz yok. Böyle bir şey varsa, bu arkadaşlığa noktamı koyarım. Sevgimden ölsem bile ayrılırım. Ama mutlu ve huzurluyum şu an.

Aşık mısınız?

- Cevap vermek istemiyorum. Çok özel çünkü. Kırılmak, yaralanmak istemiyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

blogunuz gayet güzel ve düzenli örnek aldığım blogların arasındasınız tebrik ederim bende yeniyim http://onlinejustintv.blogspot.com bi göz atarsanız sevinirim...başbaş